سلام زینب هستم 😊

😍از اینکه به وبلاگم اومدین خیلی خوشحالم امیدوارم مطلب هایی که میذارم رو دوست داشته باشین😍

سلام زینب هستم 😊

😍از اینکه به وبلاگم اومدین خیلی خوشحالم امیدوارم مطلب هایی که میذارم رو دوست داشته باشین😍

سلام زینب هستم 😊


Dream what you want to dream
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life
And one chance to do all the things
You want to do

هر چه میخواهی آرزو کن
هر جایی که میخواهی برو
هر آنچه که میخواهی باش
چون فقط یک بار زندگی می کنی
و فقط یک شانس داری
برای انجام آنچه میخواهی

🤗🤗🤗

بایگانی
نویسندگان

راه هایی برای شاد کردن دوست😁😉

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

چطور دوستمان را خوشحال کنیم؟؟!!🤔🤔

 

خوشحال کردن دیگران، یکی از ارزشمندترین کارها در جهان است. اینکه احساس خوبی در دیگران  ایجاد کنید ، چه فرد بهترین دوست شما باشد  و یا پیشخدمت شما، می تواند روز شما را نیز بهتر کند. برای اینکه بتوانید کسی خوشحال کنید، شما باید خالصانه ،از صمیم قلب و با تلاش ، اراده کنید که روز او را متفاوت کنید.این کار او را خوشحال می کند.

  • دوست خود را خوشحال کنید.
  • دوست خود را شاد کنید

۱- با احساس حمایت کنید. هر کس تمایل دارد است که کسی او را دوست داشت و از او قدردانی می کند. دوستان خود را تشویق کنید که به دنبال رویاهای خود بروند، به خصوص اگر هیچ کس دیگری آنها را تشویق نمی کند. پیدا کردن یک راه برای دوست شما به این معنا است که او چقدر برای شما مهم است، در صحبت کردن با او مهربان و دلسوز باشید. تنها کنار او  بودن در سختی های زندگی ، می تواند بهترین کاری باشد که می توانید انجام دهید تا او را خوشحال کنید.

راه دیگر برای ایجاد احساس حمایت از دوستان این است وقتی آنها در یک مسیر بد قرار گرفته اند آنها را راهنمایی کنیم. اگر آنها در یک رابطه بد قرار گرفته اند، اگر انتخاب های بدی کرده اند،  و یا اگر استعداد خود را هدر میدهند، راهی پیدا کنید که بتوانید با آنها به آرامی بحث و گفتگو کنید. ممکن است آنها به حرف شما گوش نکنند ولی حداقل شما با آنها در آن زمان صادق بوده اید.

دوستی در سختی ها

  • ۲- وقتی در شرایط بدی هستند به آنها ا کمک کنید که وضعیت خود را بهتر کنند.به آنها لبخند بزنید و اگر آنها یک رابطه گرم شخصی برقرار کرده اند، آنها را در آغوش بگیرید. یک مجموعه کوچک از تصاویر زیبا، فیلم ها، که  احساس خوبی به او می دهد هدیه دهید.
  • اگر دوست شما واقعا ناراحت است، بعضی مواقع بهتر است که اجازه بدهید در حالیکه در آغوش شماست گریه کند. هرگز سعی نکنید در این مواقع با انجام کارهای مسخره، احساس بهتری در او ایجاد کیند.
  • دوست شنونده
  • ۳- شنونده خوبی باشید. یکی از راه های آسان که باعث می شود دیگران سپاسگزار شما شوند این است که سعی کنید شنونده خوبی برای حرفهایشان باشید. سعی کنید افکار و رویاهای آنها را درک کنید. سوالات اندیشمندانه بپرسید، و حرف آنها را قطع نکنید. شما ممکن است دوستی داشته باشید که احساس می کند کسی به او توجه کافی نمی کند و کسی واقعا او را درک نمی کند ، و شما می توانید با گوش کردن به صحبت هایش آن شخص را شادتر کنید.
  • هدیه برای دوست
  • ۴- یک هدیه معنی دار بدهید. سعی کنید هدیه ای انتخاب کنید که برای دوستتان  مناسب است. هرچه فکر بیشتری روی انتخاب هدیه بگذارید انرژی مثبت بیشتری به دوستتان انتقال می دهید. سعی کنید چیزی بگیرید که دوست شما واقعا دوست دارد یا به آن نیاز دارد. آن می تواند یک آلبوم قدیمی باشد که دوست شما آن را دوست دارد، و یا نسخه اول رمان مورد علاقه او باشد. تلاش برای پیدا کردن چیزی واقعا منحصر به فرد است برای دوست شما بسیار جذاب خواهد بود و او را خوشحال خواهد کرد.
  • هر چند دادن هدیه به دوست تان در مناسبت هایی مثل تولد و یا اعیاد بسیار اثر مثبتی دارد ولی گاهی اوقات هیچ چیز نمی تواند یک فرد شادتر از یک هدیه بی مناسبت و اتقاقی کند.
  • تلفن زدن به دوست
  • ۵- تلفن بزنید به یک دوست فقط برای اینکه فقط احوال او را بپرسید. یکی از راه هایی که یک دوست را خوشحال خواهد ساخت این است که به او زنگ بزنید. این حرکت کوچک می تواند باعث تغییر بزرگی در او شود و او بفهمد که واقعاً شما بفکر او هستید از او طی چند دقیقه تماس تلفنی بپرسید که  چگونه او  روز  خود را میگذراند و در حال انجام چه کاری بوده است.از مدرسه، و یا کار بپرسید.
  • کمک کردن به دوست
  • ۶- به دوست خود کمک کنید به این خاطر.که راه دیگر شاد کردن دوستتان این است که در کارها به او کمک کنید. این به این معنا نیست که شما باید کاری فوق العاده سنگین، یا مواقع خاص سخت در کنار دوستتان باشید بلکه اگر دوست شما یک روز شلوغ داشته است، ناهار برای او  بردارید و یا او را به فروشگاه برسانید.
  • کارت تشکر برای دوست
  • ۷- برای دوست تان کارت تشکر بفرستید. . دوست شما فورا شادتر خواهد شد  اگر شما برایش کارت تشکر بفرستید زیرا نشان می دهد که چقدر شما برای کاری که او برایتان انجام داده، قدردان او هستید. ممکن است فکر می کنید که کارت های تشکر تنها برای معلمان و یا افراد مسن مناسب هستند، اما ارسال آن به یک به یک دوست نیز می تواند یک راه معنی دار و منحصر به فرد تشکر باشد و به دوست شما احساس شادی بدهد. شما لازم نیست برای تشکر از دوست یک چیز خاص بگیرید، شما می توانید با تشکر از او برای او یک دوست شگفت انگیز و یا شنونده خوبی باشید.
  • پشت سر هم خوب صحبت کردن
  • ۸- چیز های خوب در مورد دوستانتان پشت سر آنها بگویید. راه دیگری برای دوست شما خوشحال کنید این است که از او پیش دوستان دیگرتان تعریف کنید  زمانی  که او آنجا نیست. به جای غیبت کردن، سعی کنید نکات مثبت و چیز های خوبی راجع به او بگویید، مثلاً مهارت او در  گیتار زدن را بگویید.  این کار باعث می شود که زمانی که شما نیستید، دوستان شما هم پشت سر شما، از شما تعریف کنند و به این صورت جو مثبت ایجاد می شود و شما و دوستانتان از آن انرژی خواهید گرفت.
  • پختن برای دوست
  • ۹– چیزی بپز. پختن غذا یا کیک یک راه برای خوشحال دوستان شماست که هرگز کهنه نخواهد شد .کیک ، شیرینی پای سیب، و یا خوردنی مورد علاقه دوست شما قطعا او را خوشحال  می کند و باعث می شود که او را  واقعاً  تلاش کند که از شما قدردانی کند.
  • زینب کریم زاده

نظرات  (۲)

قشنگ بود
خیلی خوب بود دوست عزیزم💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی